Värk och svullen hals

är ju alltid lika roligt eller hur??? Gjorde så sjukt ont att svälja imorse när jag vaknade och det av som en slemklump så det kändes som att jag inte kunde andas. Blev lite bättre efter en kopp te men orkade inte ens äta frukost, och helt seriöst det brukar jag typ alltid göra för e noga med det. Annars orkar jag mig aldrig igenom dagen haha

 

Och som förutspått så är min träningsvärk idag inte den goaste.....Känns som att jag blivit överkörd av en lastbil haha

 

Inte världens finaste bild men orkade inte ta någon bättre e död somfan

Kör till och med på glasögon haha som sagt det brukar jag typ göra bara när jag e extremt död...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0