USA med steffi

Kollat lite bilder från USA. Dem 2 bästa dagarna va min dag i Miami med brasilianarna och min dag efter det med steffi. Hon bor 2 timmar från orlando så på lördagen kom hon ner till mitt hotell och medans min familj va på Disneyland så åkte jag och hon till asstort shopping center. Efter det åkte vi till hotellet och sen till en outlet där jag shoppade på Victoria's Secret. Sedan åkte jag och hon till en riktig amerikans sportbar nästan med massa friterat haha Hon sovde över och körde sedan hem dagen efter. Men en riktigt skön dag va det. Kändes hur weird som helst att va i usa med henne där hon körde bil (!) Men samtidigt va det riktigt gött för hade saknat min plutt som in i helvete.

 

Hon kommer ner hit nu till vinter!!1 Yeey då har hon lovat att spendera ngn natt här hos mig så jag taggar!!!

Hahah

Starbucks Nom nom

Kändes weird med vi 2 sälva i en bil men gud va nice det var!!!!

Shopping på Victoria's <3

Vi åt på Wild Buffalo Wings. Dem hade hur många plattskärmar som helst. Den stora va en av 3 + dem små runt om haha Dem visade wrestling och det va verkligen världens stämmning. Alla skrek när ngt hände och till och med vi som itne fattade ett piss haha Men ävligt gött va det iaf!!!!

Baby <3

Chicken Tenders med Ranch Dressing och honey bbq dipp va sjuuukt gott!!!

Saknar somfan nu!!!! Längtar tills plutten kommer hit <3 <3


Kommentarer
Postat av: stephanie ambjooo

awee va glad jag bliii :D

planerar deff pa en dag & natt i jkp med dig snygging!

puisspussss

2011-11-14 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0