Party

Dem senaste dagarna har jag och Sara taggat somfan inför min födelsedag. Mina fina föräldrar har gått med på att hålla sig borta under fredag kvällen så att jag kan ha fest hemma hos mig! Kommer bli awesome som fan. Innan festen så kommer jag och tjejerna förfesta/fixa oss här hos mig och även fir amig lite privat med middag. Ska hämta libanesiskt så då kan dem ge mig presenter och vi kan fira lite innan festen.

 

Redan bjudit dem flesta. Verkar bli mycket folk som kommer så jag får la bara be för att min lägenhet inte blir trashad haha Nej men mina fina kompisar har lovat att hjälpa mig att hålla koll så det är nog ingen fara!

 

Kommer bli as fett!!!

Haha sist jag firade min födelsedag med mina kompisar när jag gick i sjuan. Omg hur man har förändrats sedan dess hahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0