Ögongodis 4-sure

När jag känner mig allmänt deppig eller kanske bara lite uttråkad då går jag in på imdb.com och kollar deras --->hundra snyggaste killar lista <----. Snygga killar får mig alltid att må bättre <3

 

Enrique är så grymt sexig!!! <3

Johnny som passar lika bra i lite längre hår

som i kortare!!! Finns också ngn sexig badboy attityd som man icke kan släppa

Hayden Christensen är också så sjukt snygg på ngt sätt.

My dear Ian

Mmmm Paul Walker är Nom NOM!!

Min söta gossip girl pojke. Förlorar mig i hans ögon...

Och min sexiga bad boy gossip girl pojke

Assnygga Paul Wesley som på något sätt blivit snyggare nu när han blivit bad?!?! Antar att det är sant att tjejer gillar Bad Boys.

 

Kan ju säga att jag är en sucker för bad boys. Till och med om dem bara ser bad ut men kanske inte är jätte bad haha sexiga e dem ändå!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0