My Life My Way

Om  jag skulle tatuera in en text så skulle jag nog vilja ha det här någonstans på kroppen. För det känns verkligen som att det stämmer så sjukt mycket!!!

 

Ibland känns det som att jag måste leva mitt liv efter vissa regler som min släkt har stakat ut för mig. Jag kan inte flytta hemifrån bara för att jag vill utan nej nej det är fult att göra det om man inte är gift. Jag får inte ha en kille för gud nej då kommer jag ha sex. Jag kan inte ha en kjol/klänning som går över knäna för att det är jätte kort och då är man en slampa ( okej det skiter jag i och har vilken längd jag vill men ni fattar poängen). Jag får inte ha får mycket åsikter i vuxna sammanhang för jag e tjej och tydligen för ung för att veta ett piss om livet. Åååh varför kan jag bara inte få leva mitt liv som jag vill det?? Det äör väl MITT liv och jag borde få leva det som jag vill?!?!

 

Mina föräldrar tänker ju nödvändigtvis inte såhär men man vill ju inte bli utmålad av släkten som så många andra har blivit. ÅÅååh pallar inte leva mitt liv efter vad människor vars hjärna fortfarande är inställd på 40-talet bryr sig om.

 

My Life My Way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0