Libanon 14/7 2012

Fick världens bästa födelsedags present av min mamma och pappa. I sommar den 14/7 så följer jag med min faster och hennes familj, min andra faster och min farfar till beirut i Libanon. Detta är något som jag länge drömt om. Min pappa är född och uppväxt i beirut och har alltid lovat att jag ska få åka dit så igår frågade han om jag ville åka dit i sommar och såklart tackar jag inte nej!

 

Mamma ska bara betala för biljetten så är allt bokat och klart. Går inte att förklara hur glad jag är. Beirut kallas ju för Lilla Paris. Vet att dem har asbra shopping och nattliv. Även havet och naturen är vackert.

 

Ska bo med min farfar och faster i en lägenhet vid havet. Hur gött?? Gaahh längtar somfan nu!!!

 

Min pappa och hans kompisar brukade bada här efter skolan har han berättat. Åååh längatr efter att se allt. Speciellt ställena där min pappa växte upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0