Hey sexy lady

Går inte att förklara vilka minnen som kommer av dem här bilderna. Jag och Belinda bodde hos min mormor den sommaren (samma sommar som jag flyttade hit). Fanns perioder då hon inte va hemma så vi va helt själva. Hade sjukt roligt den sommaren en av dem bästa! Vi tillbringade varje dag tillsammans <3 Haha har ett ord : Minibaguetter

 

På fredag får jag äntligen träffa min baby igeen!!!! Och då jävlar ska här festas kan jag säga. Alla taggar mer än vad jag just nu iaf. Haha men kan inte tillåta mig själv att tagga förräns på fredag, men smyg taggar iaf heheh

 

 

Nu ska jag plugga lite och senare sleeeep


Kommentarer
Postat av: bendodo

Du e så grymt söt, saknar dig min lilla pärla men snart ses vi igen :* love you

2011-11-22 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0