Coolaste jag typ gjort i hela mitt liv!!!!

Efter att vi varit och ridit så stack vi hem till anna. Där hände det mig något så awesome att det typ inte går?? Annas mamma spådde mig i en kaffekopp!!! Om ni har sett harry potter och fången från azkaban så gör dem ngt liknande där :P

 

Men iaf. Hon kokade svart kaffe utan filter. Sedan drack jag det och så läste hon i min kaffesump. Hur coolt som helst iom att typ mycket av det hon sa va sant. Lite intressant att få veta saker om sig själv också.  Och lite saker som skulle hända.

 

Tydligen så sätter jag väldigt höga krav på mig själv. Min omgivning gör också det och när jag inte når upp till dem så blir jag väldigt, hurfan sa hon nu eeeh förkrossad,nere, arg aja ni fattar. Jag är en stark person och tror att mina vänner ska vara lika ärliga mot mig som jag är mot dem (har vi märkt inte är sant). Jag har många kompisar men få nära vänner iom att jag inte lätt släpper in folk i min egna lilla tankebubbla som jag typ lever i. Jag är väldigt varmhjärtad och vill alla väl, jag vill att alla ska må bra. Jag hade också någon person som saknade mig typ sjukt mycket, det är ett avstånd emellan oss och den här personen tänker mycket på mig och saknade mig iaf. Mysigt mysigt. Fanns mycket mer som hon sa men det e privat och jag har ingen lust att skriva ut det här.

 

Va absolut något som jag vill göra igen. För fick reda på lite intressanta saker och sedan så lär man känna sig själv lite :)

 

 

Ba 2 dagar kvar till festen!!!! Nu jävlar taggar jag hahah


Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

2011-11-24 @ 07:55:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0