Trött

Känner för att ba lägga mig i min säng, gosa ner mig i täcket och lyssna i mitt headset! Soooft känner jag haha och så jva gött med osvmorgon till 11 imon :D

Iaf jag och Angelique hade tråkig så vi beslöt oss för att baka citron muffins med cream cheese glasy i smak av hallon och lime. Det låtr gott och tro mig det såg gott ut. MEN FYFAN VAD ÄCKLIGA!!!!! slängde typ alla som dem var haha xd Tror ngt gick fel ngnstans för följde receptet :(

Men vi åt nudlar som kvällsmat, orkade verkligen inte göra någiot annat men det va asgott. Och sen kom mammma och dem hem. Dem hade varit på martins fotbollsmatch i ngn stad som jag inte kommer ihåg xd

 

Dem meeeega äckliga muffinsen hahah

Myste med mina älsklingar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0