Trollhättan jaao

Heheh jag e nog den sämsta bloggaren ever typ. För jag e så hmla dålig på att uppdatera haha Aja

 

Idag har det varit chill som fasiken. Slutade skolan vid 12 men sedan kom MER lastbilen och delade ut ännu flera gratis MER idag så jag satt med ngra softa människor i solen och snackade. Mysig yes. Sedan hem och duscha och sedan till stan där jag träffade Belinda och sedan kom Peti och joinade oss. Så efter det drog vi till Huskvarna och träffade lite mer folk. Det va ngn marknad där så aa whatever. Sedan stack jag och Pti hemtill min kusin Jonny som bor där. Chillade lite och nu e jag hemma :D

 

Iaf imorron ska jag till trollhättan med Peti och Mikael. Vi åker i hans bil och vi ska dit på ett läger med kyrkan. Ska faktiskt bli fett kul. Kommer va typ föreläsningar och aktiviteter och sedan sover vi över där. Dem kommer och hämtar upp mig kl 9 in da morning såååå jag ska nog soova nu ;D

 

Lite bilder

Bio med peti och j2 för ett tag sedan haha

Älskling <3

MER bilen <3

j2 hemma hos honom

Baby <3

 

Nu ska jag sova :D

 

Ska försöka ta massa bilder under helgen men får se om jag orkar haha ;)

 

Gonaatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0