The world will look up and shout for saving and I will whisper no

Sitter på historian och skrive om Cubakrisen. Intressant hmm lite. Nationella imn och på onsdag. Dööör. Ne men efter historian hem och plugga med Alice. Sedan ska vi baka eftersom att jag måste bjuda på fika imorgon på samhällsekonomin. När vi började så skrev alla i klassen på att om ens mobil ringde eller om man fick sms så det hördes så skulle denna person bjuda på fika. Så sätter alice på mitt ljud och skickar ett sms så nu måste lilla jag bjuda på fika! Tack för den Alice. Haha men jag hämnades genom att ringa henne i slutet av lektionen så hon måste också bjuda på fika hahha ;)

 

 

Haha puss på dig min sötis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0