Swedish girls?

Hellu

 

Sitter hemma hos Sara och chillar lite :) Hon gör läxor och jag sitter och chillar. Varit lite halvdant väder idag. På morgonen så regnade det och sen har det varit lite molnigt/sol haha

 

Iaf halvdant chill dag i skolan. Jag och Sara stack och åt hos min pappa. Samhällen var fucked up. Alla misshandlade min data och aa satt med kevin, sara och albin och snackade och hade lite kul hehe Snackar om att Sara kanske hänkar med mig på gisledagarna. Och Albin hänkar kanske med Kevin. Skulle varit jävligt nice isf. Sara har iaf blivit taggad på det nu när alla vi suttit och snackar om det såå får hoppas iaf :D Får se hur d löser sig med sovplatser och sånt :/

Aja lite pictures from today

 

Sara baxar från min mat

Chillade lite utomhus med Sara,Kevin och antonia. Haha dem delade ut gratis mer idag. Awesome

Finaste vän <3


Kommentarer
Postat av: Elena

Jag vill börja med Att du har en jättefin blogg!!!

Och att du ärgrymt snygg!!!

Men får din kompis gratis mat hos din pappa?

2011-05-19 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0