Someone kill me???

Har franska just nu vilket jag verkligen HATAR!!!

Seriöst mitt hatämne Nr 1

Iaf jag och Rebecka fördriver tiden med att kolla runt lite på internet. Haha. Som vanigt är min Saris inte på franskan. Mmm Sara du vet vad jag menar...

Iaf sen matte ( tråkigt) efter det företagsekonomi prov (ännu tråkigare)

Haha skrattade lite smått imorse nör dem sa på nyheterna att det typ snöar i sthlm haha Fan kommer säkert få karma för det här men ajaa :D

Blev värsta diskussionen på historian igår haha Libban tror la att alla i min klass (inklisive ja) är rasister nu. Men vi mste jue säga vad vi tycker och dt ligger ju ngot i det. Iaf ska sluta babbla om en massa blev själv förvirrade nu haha xd

 

Jag chillar med min asiat Rebecka a.k.a Thi

Haha snygg jag e i Thi:s glasögon

Trååååååk

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0