Sjukt seg

Sara ringde mig för en stund sedan och grät i telefon, tydligen var det ngt på tv om ngn som gifte sig och det var sorgligt. Aja hon e allt bra konstig den bruden. Åååh och nyss skickade hon ett sms där hon skrev godnatt. Godnatt till dig med älskling syns imon <3

 

Iaf har inte orkat blogga idag. Min mage fortsatte som igår så fort jag vaknade men tvingade mig själv till skolan för att vi hade matte nationella och om man missar d så får man inte göra om. Sedan gick jag runt och va gnällig så sara och lisa gick med mig till skolsköterskan där jag la mig i vilorummet. Sov där i en och en halvtimme sedan kom tjejerna och hämtade mig så stack vi till matsalen. Sen gick jag hem och här har jag varit sedan dess. Jepp tog 2 ipren och nu känns det inget. Vi ringde till vårdcentralen men dem sa åt oss att avvakta, aja mer text än vad d skulle blivit men whatever.

 

Gonatt

 

här e 2 bilder jag baxade från saras blogg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0