Samhäll....igen

Jepp samhäll agaiiin -.- Men har bara en svenska lektion efte detta på vilket vi gör typ ingenting så blir ba chillaaa och sedan slutar jag :D Ska vara barnvakt till angelique eftersom att mamma och pappa ska på begravning igen. Och mamma har lovat att jag ska få köpa sushi :D Åååhh gottt :D

 

Sedan kommer min kompis bella till mig från gvd :)

 

 

Halmstad 3 år sedan

liseberg förra året

Förra sommaren när vi sov hos min mormor innan jag flyttade hit. Vi hade varit på twilight movie night med dem andra flickorna :)

Halmstad när vi käkar på wildwest för kanske mer än ett halvårsedan :)

 

Iaf denna sotisen kommer till mig :) Om hon inte ändrar sig och flyr fältet :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0