Pretty Nails

Ngt fuckade med bloggen igår haha Tänkte skriva ett inlägg på kvällen om ina nglar m.m. men vet inte det gick itne att skriva :/

Sååå d kommer nu ist :D

Min mamma gör naglar och sådant och hon brukar gör fransk manikyr på mig hihi

Såhär såg mina naglar ut för ungefär 1 månad och typ 3 veckor sedan när dem va nygjorda :)

Och såhär såg dem ut igår då efter att jag haft dem ett tag :)

Haha såhär mycket hade mina riktiga naglar växt xd Fett långa hade dem blivit ;O Och det är mina riktiga naglar jag har iga lösnaglar utan det är bara gele över.

Tadaaa!!! När dem va nygjorda då. Mamma klippte ner dem en bit för dem hade blivit för långa, och jag hade tröttnat på det vita såjag beslöt mig för svart ist. Har haft rosa glitter också men jag tröttnar så snabbt hehe

Iaf efter det så va jag hungrig (som alltid) så jag kokade lite nudlar och åt dem med thai mat som vi hade över :)

Har haft nationella nu på korgonen så alla lektioner blir som vanligt helt efterblivna, så nu ska ja hem snart sitter in da library med sara och lisa. Ska hem åt äta och sen idrott. Konditions test :(((((

Hehe tar smygbilder.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0