Of to the gym

Hellu bloggen.

Cooper tester gick bra. Sprang det på 13,37 Haha bättre än vad jag trodde.

Berättade jag att jag mamma och mina systrar skulle till inte fotograf och ta bilder :) Iaf så gjorde vi det vid kl.16.00

Gud va söta dem blev. Iaf det lilla jag såg haha Men hon tog på alla var för sig och sen tsm. Det va mysigt iaf. Nu ska jag dra till gymmet. Min bebis ligger i min säng nu medans jag för över låtar till min iPhone. Har Alice skal på min nu xd Hennes är myckeet snyggare än min tråkiga svarta iaf -.- Alice vi behöver inte byta tbx!

Såhär snygg e jag då när jag springer cooper test !

Studion som vi fotograferade i

Min bebis !

Nu drar jag t gymmet.  Herrå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0