New York Dresses

Tjenare bloggen :) Imorse hade jag nationella prov i franska, både skriv och uppsats !! Höll på att dö big time -.- Lite drama i skolan senare, så typiskt mig att alltid hamna i kläm. Men aja det mesta har nog löst sig.  Tycker bara synd om vissa människor som måste ljuga och bortförklara sig själva för att dem inte vågar stå för det dem gör :/ Men aja bitches are gonna hate , okej haha det passade egenltigen inte in i sammanhanget om vad som hände men ajaaa :DDDD

 

Sitter hemma nu och kollar på festkläningar. Vi i min släkt blir ofta bjudna på bröllop så vi måste ju ofc ha snygga klänningar ;) Nu under sommaren så har vi nog 2 bröllop och sedan till hösten 2 st till xD Haha 1 i sthlm, 1 i gbg och sedan 2 st här i jököping tror jag. Eller så blir ett av dem i örebro :P

Men får sådan ångest för finns så mkt och vet ej vad jag ska välja, finns så mycke fiiiint, Jovani, Sherri Hill , Faviana guud och vi ska beställa idag :/

 

 

Dessa e klänningarna som jag tvekar mellan. Diggar verkligen den första. Tycer mönstret känns riktigt sommrigt och baksidan e rätt cool. Lite roligt att ha något annorlunda :P Den andra e lite njaa gillar inte färgen men tycker om modellen xd men den går nog bort. Den andra e enkel och söt men isf blire silver eftersom den första tydligen e röd ;o

Den sista e min favorit MEN vill ha den i det grön/blå mönstret men på den hemsidan och dem mesta vi tittat på finns den bara i det gula :/ Åååh får ångest och undtrar om jag borde ta den gula ändå :/ Hmmm får la bestämma mig ikväll :P

 

Alla klänningar förutom den grön/ blåa finns på NewYorkDresses. Och där har dem mycket mycket mer finns bal,bröllop,cocktail dem har verkligen allt :D

 

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0