Misery

God afton (haha fult det ser ut men what the hell)

 

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Har inte varit så här glad på länge :D

Snackade precis med Sara Yaghi. D va längesen vi snackade så d va jettebra. Mste verkligen träffa henne när jag kmr till gvd har saknat henne som as!

 

Nu har jag iaf duschat och ska kolla igneom lite historia och sedan sova.

 

Jag vill ha en skinhandske som tjejen i Maroon 5 Misery video :( !! Så funderar på att typ gö en egen version haha :P

Blir inte exakt samma men what the hell. Får lägga min egen twist ;P

 

Mamma hade beställt en slags bricka från en restaurang innan för hon hade gäster. Så fanns det kvar när jag kom hem så frossade i kallskuret,potaissallad,brie ost, färsk frukt och sedan efterätt som mamma gjort. Vit chiklad mousse med hallonsås!!! MUMS

 

MUMS!!!

En sån handske som jag vill ha

Min handske som jag ska göra extreme makeover på :P Men kom på att det e höger handsken och jag vill ha vänster. Så får la leta efter den haha xd

 

Nu blire plugg och sen sova :D

 

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Dragana

en handske.... EN handske..... okej.............

2011-05-26 @ 01:30:58
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0