I'm not gonna teach her how to dance with you

Godmogon :D

Sitter i sängen och lyssnar på lite Glee låtar just nu spelas I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you, haha lite old school men fan who gives a shit. Iaf sooft jepp jepp

Känns lite som att jag kör på familjehelg typ :P Bella är sjuk så hon kom inte igår. Så va med familjen hela dagen. Jag mamma och mina systrar gick en liten stund till mina kusiner igår kväll. Känner att det behövdes lite kände egentligen inte för att dra ut så mkt. Sedan har min mamma klagat på att jag varit ute typ varje helg xd så får la stanna hemma denna helgen :) Men känner att d e soft ändå.

 

Iaf igår beställde mamma hem min Sherri Hill klänning :D Beställde också ett par svart/vita converse. Haha för ngn kväll sedan när jag, mamma och pappa sitter i soffan och jag och mamMa sitter med varsin data

Jag " pappa kolla visst är den här klänningen fin" med ett litet fint änglasmile.

 

Pappa kollar på skärmen ändrar inget uttryck " Beställ den, jag betalar" nonchalant. Haha jaa min pappa , iaf TAAACK PAPPA.  Mamma hade beställt en jättefin enarmad korallfärgad klänning, meen den va för liten så den e ba liiite för stor för mig men det ska mamma sy in så nu har jag 2 klänningar hehhe score!

Okej skiit myckt text men ajaa, nu kör jag på bildbomb ist :D

 

Hos mina kusiner. Leker med min kusin Beatrice :)

Klänningen som va för lite på mamma, den e som sagt lite för stor på mig men d ska mamma sy in så d blir niice :D

När vi år sushi igår på samurai :) Åååh d e så gottt!!! Samurai gör godast sushi i hella Jkpg!

Och nu är detta beställt :D Haha allt som allt gick klänningen på tyyp 2500 med shipping avgiftent hahha Df jag bara får en klänning trots nu 5 bröllop. Men förstår det haha pappas min när min mamma sa priset omg. Då va han inte lika nonchalant längre. Men sen sa han att hans prinsessa va värd det sååå. Okej d sa han inte men VET ATT HAN TÄNKTE DET!!!!!!!

 

Okej bildbomb blev det inte direkt men lite bilder blev d iaf :D

 

Okej ska sluta babbla nu. Tror jag chillar md att titta på ngra avsnitt av Jersey Shore säsong 2.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0