Home again

 

hEJ

Iaf min helg var verkligen skiiit rolig :D Mycket roligare än förväntat faktisk :D Kom hem rätt sent igår ungefär kl.7. Alltså skojar inte kännde mig så himla död hahah

 

Lördagen började med att dem hämtade upp mig vid 10 i stan. Vi åkte direkt till trollhättan och kom fram 2 timmar senare. Fast resan känndes bara som 30 min xD Alltså gud va kul vi hade i bilen, jag och peti satt där bak medans mikael körde och walle satt jämte. Hade tagit med mig cd:skivor. Hittade skit gammla låtar, både arabiska och engelska så vi satt och dunkade musik på högsta volym medans vi sjöng hela vägen hahah

 

Sedan kom vi fram till kyrkan där vi träffade ungdommarna från trollhättan. Vi fick fika och frukost och satt och umgicks. Sedam föreläste prästen för oss och efter det åt vi lunch. Sedan föreläste mikael för oss och han var jätteduktig :D Sedan umgicks vi alla och på kvällen så grillade vi. Vi sov över i kyrkan i en lokal som låg i samma byggnad som kyrkan och där satt vi och umgicks och berättade typ spökhistorier. Somnade nog inte förrens halv 7 på morgonen tror jag xd Sedan åkte vi hem söndag eftermiddag efter att vi ätit pizza. Hade hur roligt som helst iaf, träffade mångab nya människor som jag nog kommer fortsätta hålla kontakten med.

 

Här är iaf bilderna som jag orkade att ta haha

 

jag och bebi

walle haha

Mikael när han föreläste

Prästen

Jag, Peti och Gabriella blev utelåsta så vi satte oss i bilen och lyssnade på musik

Rima gör mat

Walle grillar

Maria <3

Vi satt och berättade spökhistorier kl 1 på kvällen haha

Kl e 4 på morgonen och varken jag , walle, mikael elr maria kan sova så vi går ner och spelar kort haha Har inte skrattat så mycket på ett bra tag kan jag säga :d Jag och mikael va ett lag och vi ägde sönder haha

jag och älskling <3

jag och bebis <3

jqag och ilona <3

haha  trollhättans standar kebabpizza

haha <3

stanade och kollade på striptease

somnade i petis knä hahha tack älskling för att du tog bild på mig <333333

d va d

nu mste jag plugga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0