Faaiil!

 

 

Min valborg var verligen aaasss grym. Kände att jag behövde en sån kväll. Festen var fett nice och träffade massa sköna människor verkligen.  Haha killar blir så förvånade när en tjej säger att hon gillar Staw Wars xd Varje gång jag kom in i ett rum så sa flera av killarna ba eeyyy de e hon som gilar star wars hahha så jvla roligt. Iaf hade det skiiit kul träffade massa nya människor. Och jag och min Lisa hade det bäst fan :D

Så skulle jag ta min syster Angelique på kalas idag men sen när vi e framme vid upptech så inser vi att det är fel dag och att kalaset var igår. Så min stackars lillasyster blev helt ledsen så vi 2 gick och köpte Thai Mat. Vi e själva hemma idag.

 

 

Jag och min älskling Lisa igår. Dem ända bilerna jag orkade ta haha.

Min fina älskling som hade gjort sig fin till kalaset, hade lockast hennes hår och allt :/

Mmmm gott Thai Mat på balkongen. Myyyss. Nu ska jag och angelique mysa framför tv:en pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0