....

Kan du inte komma hem? Gillar inte den här känslan, att inte veta vart du är eller om jag någonsin kommer att få träffa dig igen. Du är ju som en storasyster för mig. Vem ska jag nu gå till om jag har problem som ingen annan än du kan prata med mig om. Jag gillar inte det här, vill bara att allt ska bli bra igen. Jag har bara vetat att du varit borta i mindre än en dag och jag saknar dig redan. Snälla kom tillbaka. Dina syskon saknar dig, jag saknar dig som as. Vill inte ha det så här. Jag vet iallafall att vi hörs snart igen men det är fortfarande inte samma sak. Snälla kom hem?

 

Jag älskar dig mest <3


Kommentarer
Postat av: lizette

tiffany, som jag sa.

det kan inte hålla si för evight, det kommer lösa sig på allra bästa sätt.

tänk på hur glad hon är som kommer få slippa det jobbiga oså, du är bra cheyen och jag hoppas för er <3

2011-05-30 @ 23:23:05
URL: http://lizzannordstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0