Drop dead

Haha helt död jag känner mig xd Ok fin svenska men iaf. Igår kom min fina kusin belinda hem till mig och sov över här. Så nu sitter vi båda 2 med datorerna som nördar. Home alone idag för mamma och compani har åkt till gislaved. Hmm undrar vad vi an hitta på för bus då haha

 

Vill inte ens diskutera eurovision för vill bara spotta på människorna som röstade på Azerbaijan. Som ngn på fb skrev "Må gud straffa Azerbaijan"  Amen to that

 

Iaf igår satt jag först inne och nördade mig med flera avsnitt av Jersey Shore och sen stack jag med mina föräldrar till min moster i huskvarna. Sen hem och sedan gick jag och mötte belinda vid busshålskatsen typ kl. 11 på kvällen för idioten missade bussen innan dess. Haha regnade inte lite heller -.-

Haha min bebis gillar att stoppa sin fot i munnen xd Såhär blev jag och belinda väckta imorse. Finns inget bättre!!

Haha minnen från göteborg föra sommaren

Detta fick jag från Belinda när vi gick i typ 3:an xd

Älskar dig kusin ( bli inte arg för dem här bilderna du vet att jag älskar dig) <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0