Chillaxing relaxing....

Chillar just nu hos mina kusiner. Vi sitter och kollar på Champions League finalen :)

Hade fett kul med mina tjejor igår. Först va jag lite på marknaden igår, köpte 2 nya navelpiercingar. En i kristall och en turkos 60 kr för båda!!! Och d e likadana som dem hos frisörerna och affärerna !! KAAP Sedan va jag med tjejorna och chillade tills vi drog upp till tivolit där vvi hade askul. Träffade på lite folk och åkte virvelvinden. As soft kväll iaf

Idag va vi uppe i stan igen och kollade på karnevalen där min kusin va med. Sen tittade vi på ballongdansen och va i centrum träffade människor och sen hem. Sedan gick vi hem till min kusins granne där hon bjöd på mat. Och där hade vi det trevligt. Nu blire att fixa sig och dra sig uppåt. Får se vad son händer :)


Tänkte ba slänga in lite bilder snabbt från igår och idag.


Jag och michaela i skolan

<3

Cp bild, invigde handsken igår haha


Ajrisa och fatima <3

Belinda och Sebina <3



Love you kusin <3





Jag och nellan i virvelvinden. Kul att träffa tjejen igen, Inte ofta hon kommer ner från gbg ;P
Ska försöka ta mer bilder uppe vid tivolit idag hehe




Min kusin som Charlie Chaplin, fett lik måste jag tillägga!!!


Jag och kusin, lekte lekar ovh jag var broccoli haha

MUMS!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0