Bildomb ftw

Hemma nu efter en mysig dag  skolan och sedan med mamma på stan :D 7
Va så himla trött igår efter balen så orkade inte skriva ngt haha Men nu blire bildbomb från igår och tänkte också visa vad jag shoppade.
Fick med mig hem 2 klänningar. En fin lätt från HM och sedan en festklänning från Lipsy London.
Såååå NU JÄVLAR BLIRE BILDBOMB
Mina fina kusiner :D
Vackra Suzanna
Fina Emma
Sedan tog jag på random folk för dem hade snygga klänningar ;P
Åt lunch på Casagrande med mamma,pappa och min farfar :)
HM 149 Kr
Lipsy London orginal pris 1099 men fick den va på rea så fick den för 599 :D
En lite bättre bild på min andra iklänningen som vi ska sy in :D
Sköönt att inte behöva tänka på klänningar till bröllop längre haha Nu behöver jag bara en klänning till systerns dop så e allt fixat :D
Håller på med min läderhandske nu och den ser faktiskt  ut att bli rätt nice ;P Visar snart hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0