Back to school

Imo blir d skola igen! Brukar ändå inte hata måndagar så mkt för att jag ändå har sovmorgon till typ 11 meeeen ha rju äckel nationella i franska såå d kan jag ju ba glömma -.-

Gårdagen va feeeettt nice :D Blev utgång med Lisa, Felicia Cassandra och sedan joinade folk oss. Vi hittade inget att dra till så vi stack hem till Felicia eftersom att hon skulle va själv hemma hela kvällen ( vilket hon inte nämnde förrens typ 4 timmar senare haha) Iaf drog dit lite folk så kvällen blev riktigt lyckad iaf :D Det ända va väl att jag som vanligt va tvungen att dra hem tidigt eftersom mina föräldrar vägrar låta mig va ute än typ 12 ( hemskt jag vet) Iaf orkade inte ta bilder haha Hade för kul för d.

Idag blir d chill hemma och sedan vara med Lisa och plugga :D Mitt rum e kaos nu för har fått en inbyggd garderob vilket innebär att alla mina saker är över hela rummet -.-

 

Chillar i ett pösigt linne och leggins, soooft

Nu ska jag äta efterätt pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0