A picture says more then a thousand words

Idag kom bilderna från fotograferingen som jag och mamma och mina systrar gjorde. Vi gjorde hos Day fotografering här i jönköping och bilderna blev så himla fina. Så nu kommer en redig bildbomb. Det fanns över 500 bilder så kan ju inte lägga ut alla. Alla finns i vanlig färg och i svartvitt så tog lite olika. Men här kommer några.
4
Nu ska vi bara välja ut vilka bilder vi vill ha. Av 500 bilder ja d blir ju lätt! Nu så e bilderna lågupplösta och loggan är på bilderna men det är bara för att vi inte köpt dem än.
Jag tycker iallafall att bilderna blev superfina och att dem på Day är as duktiga :D

Kommentarer
Postat av: sahra

sjukt fina bilder Tiffany!

Förresten vad bra att det löste sig med magen, men om det kommer igen så tycker jag också du ska åka upp till akuten. poss!

2011-05-18 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0