<3

Det finns den här personen. Den här personen är så underbar att alla dem vackraste orden i världen inte skulle räcka till om jag nu ville försöka mig på att beskriva henne med dem. Den här personen är också en av dem starkaste människorna jag känner och en stor inspiration för mig. För när jag ser hennes livsglädje och sättet som hon lever sitt liv på hur kan man inte bli glad och lycklig då?

 

Den här otroligt vackra människan har jag turen att ha som min bästa vän!


Jag kan räkna upp så många minnen som vi har och som jag aldrig kommer att glömma. Den veckan jag var ensam hemma och vi stekte vårrullar och badade bubbel. När vi va i min gammla skog och gjorde en eld. Våran picknick på holmen med min otroligt goda pastsallad. Alla gånger under bron. Alla våra lidl+filmkvällar hemma hos dig. Och mitt allra finaste minne med dig, fotbollsplanen. Har nog aldrig kännt mig så fri och lycklig som den kvällen. Bara känslan av att jag var med min bästa vän fick mig att må så bra. Kommer ihåg att vi låg på gräset och tittade upp mot den finaste och klaraste stjärnhimmlen jag någonsin sett, samtidigt som vi försökte sjunga Hallelujah haha.


Det känns fortfarande ovant att inte kunna ringa dig och 5 min senare träffa dig. Att bara kunna gå hem till dig på 10 min och senare sitta och bara snacka. Vi skulle nog kunna snacka i timmar om exakt allt och inget. Som vi gjort flera gånger bakom den dära grillen jämte Happy Time. Då vi typ suttit där i 3 timmar och bara snackat och druckit lidl poweking och lidl chips haha. Och senare råkte jag ringa upp min mamma utan att vara medveten om det så att hon hörde en del av våran konversation haha


Iaf så hoppas jag att du vet att trots att jag har nya vänner och allt så kommer det aldrig att finnas ngn som du. Ingen kommer någonsin att ta din plats för det finns ingen som du. Du är min egna sällsynta diamant.


Jag är iallafall glad att vi kommer att träffas snart. Det gäller att ta vara på den tid som man får och göra det bästa utav den. För den betyder mycket.


Jag vet att så fort jag ser dig så kommer alla problem att bli obetydliga, för jag vet att min ängel finns vid min sida



Jag och bästa vän <3

 

Jag älskar dig Dragana Markovic <3




Kommentarer
Postat av: Dragana

Du fick mig att börja gråta :( Underbara människa, jag älskar dig!!! <3<3<3

2011-05-26 @ 17:51:48
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0