17 maj 2011

Hej hej ska bänka mig i soffan med en kopp te och titta på DH med familjen.

 

Alltså måste bara säga detta. Ja har haft några av de värsta timmarna i hela mitt liv. Ibland kan det hända att jag plötsligt bara får ont i magen. Brukar få det i området från troskanten till naveln ungefär. Då slår det till så snabbt och så ont att jag nästan faller omkull på golvet. Jag brukar inte kunna stå upp i några minuter. Men detta brukar alltid försvinna. Innan hade jag det i en period på nästan 3 timmar kändes det som. Jag kunde inte sluta gråta, jag hulkade och grät som ett barn. Vid flea punkter ville jag bara skrika. Jag kunde inte ens stå rakt utan hukade mig son Quasimodo hela tiden. Vid flera perioder låg jag på golvet eftersom att det inte ens gick att stå upp. Asså fan va riktigt när att be pappa skjutsa mig till akuten. Ringde sara sedan mot slutet för kände att jag behövde råd. Ibörjan trodde nog sara att jag var ett psyk fall för jag kunde inte sluta gråta. Sedan förklarade jag för henne att det var fysiskt och inte psykiskt. Hon tyckte att jag borde åka upp till akuten. Grejen är jag vågar inte fråga för jag vill inte vara till besvär. Vet att det låter sjukt men lix tänk så åker jag upp och så visar det sig att det inte är ngt. Att allt är normalt. Aja men lovade sara att om det inte släppte så skulle jag be pappa skjutsa mig. Men som tur va så släppte det inte alls långt efter jag snackat med sara. Jag känner fortf att det gör ont men inte alls hälften så mkt som innan. Trodde att det var blindtarmen ett tag men då skulle det nog varit värre. Aja tror inte så många bryr sig om detta men kände att jag var tvungen att skriva av mig haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0