Snart drar jag mot

stranden :)  Nämligen där jag och tjejerna ska grilla :) Mysigt huh?

 

Haha får se sedan om vi drar vidare. Man tar livet som det kommer :)

 

Inhandlade ba ngt litet på stan. Ett vanligt slappt vitt linne från New Yorker för 50 kr.

Inviger den idag med svarta byxor, ett skärp och ett örhonghänge samt en matchande väska där jag lagt ner min jeansjacka för vet att det blir lite kyligt vid vattnet sedan fram emot kvällen.

 

Nu väntar jag ba på att Lisa ska messa och sedan drar jag.

 

Varning för mongobilder där jag ba ser retard ut

 

 

 

 

UPDATE: Nu messade Lisa så jag drar mig hem mot Felicia, (ok de rimmade vilket inte va meningen men aja haha) Blir nogn inga mer inlägg idag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0