P+T= Awesome Day

Hello bloggen, haer hft en assoft dag idag med min baby. Känner verkligen att jag behövt en dag som denna. Har inga bilder att visa iom att jag inte har en mobil (den e fortfarande hos kidnapparna, dem begär lösensumma men har icke ngra pengar) och äger ingen kamera haha så sorry :( Men kan berätta om dagen iaf :D

 

Först gick jag till juneporten där jag och peti satte oss åp Adelante's uteservering och tog en iste i solne, mys. Satt ett tag och snackade om allt och inget hehe Sedan hämtade 2 killkompisar upp os och vi drog till stranden där vi satte oss och chillade med musik och spelade kort. Vi tog också en promenad, soft :) Sedan släppte dem av oss i june där vi satte oss på adelante igen och delade på ngt litet att dricka för ville ba ha ngn stans att sitta och snacka typ och njuta av solen hehe Träffade på en massa sköna människor hehe (Metcho du ahr lovat mig en dans nästa vecka, och du med daniel ) sedan tog vi en liten mys promenad och satte oss på en stentrappa och njöt av solen och snackade och lyssnade på musik. Soft dag somfan.

 

Roliga är att peti sätter på en åt emd B.I.G . Ttcker låten e as soft och tänker på en annan låt med hnm som jag velat lyssna på i flera år men glömt vad den heter. Kommer hem och sätter på denna låten på youtube som peti spelade upp och visar sig då vara den haha. Faiiiiil. Aja knarkar den nu eheheh

 

 

Mums ngra va killarna här kan jag ba äta upp. Sexi mama säger jag ba hahah <3c<3

 

Aja ska titta på denna nu hihih Längesen jag såg den den e aaaaas bra :D

 

Älskar Queen Latifah hon e grym!!!

 

Nu fick ni lite egopics men bättre än ingenting hehe puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0