Pesto is the shit

Hallo

 

Sitter hemma i köket och känner att jag kommer dö snart om jag inte får mat hahha Har nog inte ätit något sedan frukosten vilket bestod av typ inte ens en he bit rostad bröd och lite chips däremellan :/ Så känner att jag msåte ha maaaat.

 

Det bli fusili med grädde,pesto och parmesan åhhh gott som in i helvete :D Gick till gymmet men kände mig helt snurrig och svag (förmodligen eftersom att jag inte ätit) jag är inte van vid att gå utan mat haha jag är känd för att vara den som alltid vil ha mat och alltid som den första att ta en till portion (så inte folk tror att jag svälter mig er ngt, man vet aldrig finns alltid idioter).

 

Iaf ska kolla på Nikita medans pastan kokar pusss

Min älskling PESTO!!!! Ååååh älskar äskar älskar pestooo fyfan det e så gott jag kan ha i typ 8 skedar pesto i min pasa bara för att det är så himmlans gott <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0