How would we survive without partyhing in this world?????

Hello kom hem för typ 20 min sen hehe Åkte hem med Sara och Jonathan, fick skjuts av deras kompisar så tack till dem hehe Har tvättat av mig smink och allt d och ska sova nu. Kommer nog vara dåligt med uppdatering imon iom att det är studenten :) Min kusin och en av mina bästa kompisar tar ju studenten hehe + andra som jag känner sedan ska jag dra ut på kvällen så tänkte att jag kunde slänga upp bilderna nu medans jag fortfarande orkar (orkar och orkar men whatever)

 

Förfix hemma hos sara

Jag och älskling Emma

Bella and me :D

Macarena haha senare kom tetris, ketchup m.m.

Hhaha albin my homie

Emma mina andra darling

Emma jag och Marouki

Hhaha SNYGG!!!!

ja min mobil blev rapead

Ja så blir om man börjar lyssna på gammla grease låtar haha INTE OKEJ ALLTSÅ!!!

Det roiga är att Jonathan inte ens var full, han är bara som han e hahha Loove

Bästiiiiis <3

Jag och fina Nora :D

 

Detta va alla bilder från min mobil :) Andra tog ju också bilder så får ju se om det tycker upp ngt mer hehe

 

Hade iaf aaas kul ikväll. Det var verkligen trevligt att ara hela klassen för ÄLSKAR vekligen min klass. Alla e så himla softa och gotta love them helt enkelt. Ett stort fett TACK till kevin min lilla gislaveds bror för att du hade festen . Festen va så himla nice tills alla satt och lipade i olik hörn i slutet haha så alla vi som inte var onyktra fick trösta lite. Men det gör inget för älskar alla ändå och ni får gärna gråta hos mig varje dag haha

 


LOVE YOU GUYS


Nu ska jag sova hihi gonatt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0