MTV MOVIE AWARDS

Sitter i soffan och väntar på att MTV movie awards ska börja. Belinda e inne on the toilet och gör vad fan nu hon gör haha. Har iaf haft världens mysigaste dag fan. Först dopet som va nice. Maten va mwwhaa det va så himla gott att jag dog haha

 

Iaf efter dopet så va vi ngra som gick tbx hem till oss. Det va så himla fint väder idag så jag och Belinda beslöt oss för att ta en promenad ute, d e det jävligt gött att jag bor i centrum haha Vi träffade iaf gra av spelarna i Syrianska FC. Snackade med dem och dem va verkligen hur trevliga som helst. Sedan på hemvägen så träffade vi min pappa och lillebror, och belindas pappa och storebror och våran morbror Så vi promenerade med dem och sen satte vi oss alla på Twin City och softade. Sen gick jag Belinda, Daniel och Martin till Sibylla där tjockisarna åt haha Sedan gick vi hem och softade och snackade minnen och dooog av skratt haha och nu sitter jag och kollar på mtv haha

 

Jag vill se den nya trailern från Breaking Dawn så jag ska fan i mig sitta upp till 5 om det behövs haha

 

lägger in alla bilder imon här är ngra på mig belinda och haruun från gisledagarna ist

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0