Latino dudes, that's sweet music in my ears hun

Go kväll

 

Sitter återugen i fönstret och lyssnar på music och sitter på fb hehe Börja gilla det här fönstret lite väl skarpt haha Snackade iaf med min kusin, fittan e i spanien nu. Sitter säkert på stranden med en Piña Colada i handen och checkar in latinos. Hon har erkänt latino delen, ungen envisas med att snacka om hur många snygga latino killar hon sett, snällt när hon vet att latino killar e min svaghet...

 

Aja hon har lovat att vi ska äga när hon kommer tbx så går la ta hennes ord. Vi har faktiskt ngra hemliga projekt på g ;) hehe tagga tagga vi kommer ha fett kul (d har jag alltid med den cp ungen haha) Synd ba att hon missar bröllopet nu på lördag :/ Vettefan vem jag ska va med hu :( Får la hänga med mina killkusiner haha Dem avgudar mig (a)

 

Blod ÄR tjockare än vatten

 

Love you hun


Kommentarer
Postat av: bibbi

åhhhhhhh, vilket fint inlägggg :D nu blev jag super duper glad love you bebbe <3

2011-07-21 @ 02:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0