Kvällspromenad

Sara kom över nu när jag var barnvakt så det va mycket mysigt. Kom precis hem efter en kvällsrunda med sara och bebisen. Måste sova nu för annars kommer jag inte orka gå upp imon hehe. Orkade knappt gå upp idag till skolan. Haha har jag nämnt det förresten (hej minne som en guldfisk) aa iaf jag går på sommarskola tills på fredag för att jag måste klara kapitlet i geometri för att få ett G i matte hehe :P Börjar kl. 8 så e alltid helt död på morgonen -.-

 

Gjorde iaf om mina naglar idag. Dem hade börjat bli övedrivet långa helt serre. Gjorde fin franska manikyr den här gången, det känns fräscht och fint nu till sommaren hihi :D

Innan. Fan dem hade blivit överdrivet långa och ja katastrof fan haha

EFTER!!! Fan va skönt att dem inte e lika långa längre. Det va ett helvet att ba skriva på datan haha Mamma klippte av mer än halva eftersom att mina naglar växer som ogräs typ. Och det e mina riktiga naglar ända upp. Har inga lösnaglar utan det är bara gele över mina riktiga så folk vet det

 

Mysig promenad med mina tjejor <3

 

Gonatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0