Isn't she lovely made from love

God eftermiddag höhöhö

 

Idag fyller min bebis ett halvåår :D Yeeey gud vad snabbt tiden har gått med henne och hon har blivit så otroligt stor. Kommer fortfarande dagen som min pappa ringde mig och sa att mamma hade åkt in på sjukhuset och att jag snart skulle få en ny lillasyster. Kommer också ihåg första gången jag såg henne irl åh min gud vad lycklig jag var då. Jag kunde inte sluta stirra på denna vackra lilla varelse som jag hade väntat på så länge och jag höll nästan på att gråta av lycka haha. Iaf grattis min mina och älskade lillasyster

 

Nicole Hanna 15-12- 10 <3


Haha detta va bilden som pappa skickade när hon föddes. TJOCKIS!!!!






Åååh varför har hon blivit så stoor vill att hon ska va min bebis haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0