Hemmakväll

Blev en hemmakväll after all. Drog till Felicia och hängde med Lisa, Matilda och Felicia då. Men sedan när vi satt och myste på balkongen så ringer mamma, tydligen skulle jag hem och vara barnvakt. Men det gjorde inte så mkt blev en mysig hemmakväll ist , jag kör på imon ist haha :)

 

Blev av ngn anledning ashungrig när jag kom hem så jag gjorde spaghetti med en asgod gräddsås tsm med stekt champion,paprika och lök och så med pressad citron över. ASGOTT!!!! Och kall cola till d och livet leker lite.

Iaf här är lite bilder från Felicia. iPhone kvalite men whatever

 

Felicia

Lisa

suddig.se

Jag kör på alkoholfri cider till skillnad från mina vänner alkoholisterna, yey me nykteristen (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0