Hej

Hehe kom inte på ngn överskrift men iaf aa stack ut och va med sara en stund sooft nice. Höll henne sällskap medans hon jobbade och sedan följde jag med henne hem en snabbis för att hämta upp lite grejor :)

 

Stack sedan till juneporten för att träffa peti och J2 så va johan, abraham och deras kompis där. Glömt hans namn haha. Så vi satt och chillade där tills killarna stack till bankeryd för att dra på ngn fest ( skulle aldrig jag gjort säger jag ba haha ) Aja så jag peti och j2 satt och chillade, idioterna köpte en smoothie till mig trots att jag sa nej. Okej låt mig förklara hur mina släktingar/äldre kompisar är (iom att jag e yngre så känner dem tydligen ngt behov av att ta hand om mig inklusive bjuda mig på saker) dem går in för att kanske hämta påfyllning till sig själva eller gå på toaletten och kommer tbx med en dricka och ngt mer sätter ner det framför mig och säger varsågod idiot ät. Jaa så e mina raringar haha Äääh älskar dem ändå pusssss

 

Jag med min fula lugg och äckliga smoothie. Hoppas dock att luggen kommer att se lite bättre ut när den växt lite. Tycker att den känns för kort haha

 

 

 

Aja måste nana nu för den här idioten börjar skolan kl.8 imon och hon ska göra prov så att hon får g i matte. Yeee doktig idiot poss.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0