Första dagen på jobbet

Går inte att skriva ngt när jag går in på opera så får gå in på internet explorer, vilket e skit segt men bättre än inget inlägg alls haha

Iaf första dagen va bra. Först hittade inte jag och antonia men sedan så gick d bra när vi väl hittat dit. Tyvärr hamnade vi inte på samma avdelning men hamnade på dem mittemot varandra. Som tur va hamnade jag med en kille osm hette fredrik som e chill medans antonia e själv haha. Vi få dock inte göra så mkt så jag och fredrik sitter mest och chillar, vi gick över till antonias avedlning 2 ggr och satt där och snackade så d va ju chill d. Alla som vi jobbar med är jätte snälla och dem gammla är lite borta men hur goa och snälla som helst. Känner på mig att det kommer att bli 4 softa veckor haha

Efter att jag slutat stack jag iaf till huskvarna och chillade där med jonny,peti och mano vilket va chill. Sandra hade också kommit hem från örebro till denize bröllop villket är om 2 veckor. Sedan gifter sig sandra i september och då får jag använda min fina sherri hill yeeey. ¨

Ska umgås lite med min syster nu som jag inte sett på hela dagen, hajdå





Min fina håriga kusin <3

Ha en bra kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0