Dop

Snart är det dop för min lilla bebis :) Har på mig en klänning som känns så himla puttiniuttig men mamma vill att jag ska ha kläninng, hade helst velat ha ett par vita short med ngn söt topp elr ngt men men idag e det inte min dag så gör la inte så mkt :P

 

Igår kvällen va iaf soft som fan. Hade kul med mna tjejor och träffade sen as goa människor så d va soft. Men fyfan va ont jag hade i benen, kändes som växtvärk typ men tror att det va för att jag hade på mig mina sandaletter hela dan haha Fick ta en ipren när jag kom hem för att kunna sova :(

 

Men aja här kommer lite mongo bilder från igår :D

Fina fina vän <3

Min outfit igår :)

Haha lisas miner (y)

Jag och bästa Sahra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0