Daniels student

Här slänger jag upp lite bilder som jag tog med min iPhone på studenten igår. Kanske kommer upp mer bilder om jag orkar ta från system kameran och om Belinda lägger upp bilder från hennes kamera på facebook :P

I början innan alla kom och började bombadera honom med blommor haha Fattar inte hur dem orkar bära på allt!

Jag och moster

Belinda och bebis



Jag och Ajrisa

Haha Fatima och Belinda

Bedri jag och Ylber

Jag och Reno

Såhär såg jag ut igår då :) Hade på mig min klänning från HM och iom att den e så jävla kort !!! Så fick jag ta svarta strumpbyxor under så de inte skulle se så farligt ut -.- Iaf enda acessoaren va väll min vita Guess klocka. Hade sovit med håret i en inbakad fläta så tog inte ut hela flätan utan lät den vara lite inbakad och sedan lät jag resten falla i vågor. Inget speciellt smink heller ba lite ljusrosa ögonskugga, tunn eyeliner, kajal, maskara och läppglans.

 

Kände mig iaf somrig och fräsh :D

 

Ska chilla med en film nu ,puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0