Coffehouse

Har fixat mig nu och ska snart dra till juneporten där jag ska träffa min baby peti. Blir nog en fika på coffehouse by george. Haha vårat stamställe typ. Men dem har sådan soft uteservering och träffar alltid folk som man känner hehe. Har fortf inte fått tbx min mobil och e ledsen. VILL HA DEN NU!!!!!

Aja en soft sak jag kan va ute hur länge jag vill och dem kan inte klaga för jag har ju ingen mobil att ringa hem med, mohahahha.

 

Hehe aja tog på mig shorts idag för verkar vara soft väder men det känns lite blåsigt så jag tog en ång kofta över. Skulle varit perfekt med mina solbrillor till min outfit men såklart så har jag glömt dem hemma hos felicia. DEPP

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0