At J2:s place

Är hemma hos J2 med peti och mano. Har prcis suttit och tittat på över 1 timme med Eddie Murphy komedi stand up haha Har ont i magen så mycket som jag skrattat haha finns ingen som e så grym på komedi som han. GRYYYM. Iaf peti sitter på J2 och slår honom på ryggen medans jag sitter på mano:s ben samtidigt som jag bloggar hehe.

Kom hit direk efter jobbet iaf hade det soft där :D Lägger upp bilder på min outfit (mina jobbarkläder haha) när jag kommer hem för kan inte lägga upp ngt hemma hos jonny. Mano siter iaf och säger att han facerapeat mig så får gå in på fb sen och se, och nu säger han att han inte gjort det. Aja han e lite konstig han haha.

Uppdaterar mer när jag kommer hem. Hajdååå.

Gammal bild så länge puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0