Air optix

Sitter i vardagsrummet och kollar på MTV:s pranked haha roligt somfan måste jag tillägga. Har just beställt hem nya kontaktlinser. Har haft det sedan sjuan tror jag och nu använde rjag ett märke som heter air optix aqua hehe bro bro mkt bro. Egentligen måste jag göra en ny synkoll men det gjorde jag i ullared innan och nu bor jag ännu längre bort så får ta det nästa gång vi åker dit. Aja lite bilder :)

 

Mmm gott ;D

Imorron ska jag iaf jobba med den här nöten. Hon e tapper och går trots att hon gjort illa foten bebis.

Beställt hem nu :)

Slåänger snart upp ett till inlägg som egentligen borde varit uppe för 1000 år sedan haha men aja bättre sent än aldrig, så kika in snart sötisar pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0