3 Maj 12.33

x mGodmorgon :D

Sitter hemma just nu med Angelique och Nicol. Mamma är på gymmet så jag e barnvakt just nu :)

 

Åååh bebisar är nog något av det finaste som finns. När min syster tittar på mig med sina stora blåa ögon kan jag bli så glad att jag nästan får tårar i ögonen. Bara känslan när hon kramar mina fingrar med sina små händer och hennes små ljud som gaga elr iaf när hon försöker säga det åååh önskar att alla fick uppleva den känslan. Ibland när vi är ensamma så ligger vi i sängen och hon gör sina små ljud samtidigt som hon tar tag i sina fötter och tittar på mig. Gud vad jag äslar bebisar *!!! Vill typ ha 10 stycken när jag blir äldre. Tycker verkligen syd om dem som inte får barn eller som inte gillar barn (men hallå hurfan kan man inte gilla barn lix) dem är det finaste som livet kan erbjuda helt ärligt!

 

Ok nog om bebisprat snart kommer mamma hem och då ska jag ta på mig. Lisa bjöd med mig på grillning så ska ta på mig och dra iväg sen när hon smsar. Blir nog soft dag med softa människor :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0