Wedding

Här är bilder från bröllopet :D Själv tycker jag att jag inte borde ha haft svart på ögonen utan kanske endast rosa, skulle sett mycket fräschare ut men aja nu vet jag d till nästa bröllop haha :D Nästa bröllop kommer vara uppe i sthlm då hoppas jag att min sherri hill har hunnit komma :) Annars får jag ta min korall färgade som e enarmad.

 

Hadedet iaf cälsigt kul igår, jag och metcho hade lite deep conversation, träffade mina fastrar från sthlm och dansade loss med mina kusiner och släktingar, gick en promenad med johan och gabbe och compani och sedan gick jag och snackade lite med j2 också så hade ba en allmänt trevlig kväll :D Längtar redan tills nästa :)

Varning för att jag kan se lite halv groggy ut på bilderna typ haha

Den vackra bruden och hennes bror

I början av kvällen då jag fortfarade såg fin och fräsch ut haha

Mamma och pappa

Mormor och moster

Jag och metcho

Jag och mano

j2

Jag och papi <3

 

Det va typ d flesta bilderna hehe Jag vet jag ser helt drogad ut på alla bilder men aja hahah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0