U.S AND A

Okej nu kan jag avslöja hemligheten :D I september åker jag och min familj till U.S.A !!!!! Vi kommer åka till Florida :D Ska bli asnaaaaajs och e så himmla taggad. Detta e ngt mamma och pappa pratat om länge men det har aldrig blivit av. Därför jag inte ville säga ngt innan heller, men nu har mamma bokat så jepp i september drar jag till usa !!!

 

Vi ska först till Orlando i en vecka och där ska vi också till Disneyland, sedan ska vi ner till For Lauderdale, key west (som typ e som karibien!!!) och sedan flyger vi hem från Miami :D Hur taggad som helst nu, och september e inte så himmlans långt ifrån nu. Men måste shoppa innan haha Bikinis och shorts m.m. men kommer shoppa där också hihi aja ville ba berättsa. Har inte varit såhär glad på aslänge :D

Disney World Orlando

Orlando

Fort lauderdale

Key west !! <3

Miami

 

 

Hiihih läängtar :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0