sorry guys

Vet att min uppdatering inte varit den bästa direkt :/ Men har jobbat och sen varit så himla trött såar inte orkat ngt haha xd

 

Iaf än så länge har jag bara varit hemma men så fort sara slutar jobbet så drar jag hem till henne. Ska hjälpa henne att vaxa benen. Så jävla typiskt tjejen behöver hjälp med att vaxa benen och vad är det första hon tänker. Ah vi ringer den håriga araben hon vet hur man gör!!! Det sorgliga är att det är sant haha :(

 

Mamma gör spaghetti med köttfärsås. Ååååh matorgasm here I come !!!!Längtat efter det somfan hehe

 

Förresten jag vill ha de här skorna!!! CRAVINGS, GIVE ME NOW!!! Poss kör på hatt idag tror jag...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0